Homeopathie

FM  2013 08 12 9

De homeopathische behandelwijze is geheel gebaseerd op het adviseren van homeopathische middelen, homeopathica. Er zijn binnen de homeopathie verschillende mogelijkheden om klachten mee te behandelen, van jong tot oud.

Het gootste voordeel van homeopatische middelen is dat er geen bijwerkingen zijn en dat homeopathische middelen samen met andere geneesmiddelen gebruikt mogen worden.

Ervaring

John heeft jarenlange ervaringen met het adviseren van natuurlijke middelen bij klachten. Kennis en ervaring zijn opgedaan door studie, opleidingen en door het volgen van workshops. Op de eerste plaats let men op de symptomen van de klacht. De homeopaat kiest in principe een middel dat is gebaseerd op een stof die bij gezonde mensen gelijksoortige symptomen zou oproepen. Homeopathie is te gebruiken voor alle leeftijden (ook baby’s) en mag met andere geneesmiddelen gebruikt worden.

FM  2013 08 15 149

Steigerwald Luchtwegklachten komen veel voor bij kinderen, bijvoorbeeld verkoudheid, keelpijn, hoesten en oorpijn. Luchtwegklachten worden in de meeste gevallen veroorzaakt door een virusinfectie. Wij hebben hiervoor de geneesmiddelen van Steigerwald, welke zeer goed werken. De hoestdranken van Steigerwald mogen ook door baby's gebruikt worden. De hoestdranken van Steigerwald zijn voor zowel vastzittende hoest als voor droge hoest te verkrijgen.

John Mensink – Therapeut

Praktijk voor Natuurgeneeskunde en Drogisterij >>

Industriestraat 64 / 7553 CR Hengelo (O) / Tel: 074 - 291 39 34

© 2014 John Mensink  Praktijk voor Natuurgeneeskunde en Drogisterij Mensink  Email: info@natuur-praktijk.nl - Disclaimer - K.v.K.0601103700